close

人放假...我放假...


我就好似冇假一樣...完全不能讓自己停下來...


一...忙準備...一月四日至一月二十日自行分配學位份功課...


PROTFOLIO啦...申請表啦...


二...忙準備...一月九日開始的考試...


拎去見人喎...一定唔可以失手啦...


老實說...對住學校份申請表...


我不禁一頭汗...怕唔夠睇頭...怕打錯字...

 

我打完睇清楚...叫小女睇一次...

 

小女睇清楚...我就叫老公睇一次...

 

老公睇清楚...我就自己睇一次...

 

自己睇清楚...我就請小女班主任幫幫手睇一次...


好想講...自己揾工個陣整CV都冇咁緊張呀...


因為...東家唔打可以打西家...


心儀學校...你唔急...人地會急...


我就好想可以一擊即中...


無奈...自行分配學位就算成功...


結果一樣要等到七月五日...


只能做好自己本份就足夠了...


選校方面...我們這一家一致通過了...


一二志願...未有三心兩意...


派位大抽獎...一樣會係放這兩間做一二志願...


如果...成功入到第一志願...真係要劏雞還神...

 

試考完了...分數已經出左了...

 

可以帶一份見得人的成績去面試...

 

緊張的日子暫時可以放下...暫時鬆口氣...

 

對...只是暫時...因為...

 

兩間學校的面試在二月二十七日同三月十二日...

 

下學期接踵而至...三月尾的呈分試又來了...

 

稍稍休息就要開工準備...不能完全鬆懈呢...

 

遇上有值得紀念的事想分享一下...

 

無奈...真的抽不出時間呢...

 

這一刻...我終於可以有少許時間打文...


忙左一段時日...要錫錫自己呢...


二零一五年二月買了黑魔王森林...得到我們這一家一致讚賞...


二零一六年...我們就買了黑魔王朱古力蛋糕...


睇睇黑魔王可唔可以延續讚賞...






























蛋糕頂的朱古力脆片有少少黑朱古力的苦澀味...


我們一家爭食呢...


蛋糕內層有朱古力 MOUSSE ...法式朱古力 CHIBOUST...特濃朱古力蛋糕...


以榛子脆脆做底...層次好豐富...































朱古力 MOUSSE 食落好香好濃...好幼滑...


CHIBOUST 質感輕滑柔順...夾雜特濃朱古力蛋糕...


口中會有濃厚的朱古力味...


不過...我們同樣覺得朱古力 MOUSSE 太過甜...






























如果可以選擇...黑魔王朱古力蛋糕不會是 FIRST CHOICE...

 

黑魔王森林勝一籌...





























歡迎聯絡我  bbg1668@yahoo.com.hk


歡迎合作...


月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET


INSTAGRAM
 ~ MRMOONMOON 


純粹個人意見...請大家多多指教呢...


免責聲明 ~ 


本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...


不代表品牌的言論同立場...


如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

 

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

arrow
arrow
    全站熱搜

    月兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()