唔經唔覺...小雨已經一歲啦...

媽媽谷早早已經討論PLAYGROUP問題...

一個同區17-18年媽媽谷...已經睇過唔少媽媽討論過PLAYGROUP同N班問題...

攪到我開始越諗越多...

究竟小雨要唔要去PLAYGROUP呢???


其實...我發覺大部份媽媽想小朋友參加PLAYGROUP...係想可以行早一步...

為小朋友入讀名校舖路...

原先由幼稚園到N班...再到PN班...再到PLAYGROUP...

由原本要識行先可以參加PLAYGROUP到只要識企就可以參加...

再到宜家半歲人仔就可以參加PLAYGROUP...

究竟要早幾多步呢???


事實上...家長們只係怕...

怕小朋友報讀幼稚園會輸蝕...

怕小朋友幼稚園 INTERVIEW 表現不似如期...

怕小朋友一下子番幼稚園會唔適應...會爆喊...

怕小朋友上到幼稚園會落後過其他小朋友...


不過...面對住競爭...我明白家長們不得不追住跑...

要小朋友文武雙全...要精通多國語言...最好係十項全能...

學樂器由以往小數人會學下鋼琴同小提琴等等...(我個年代唔係個個有錢學架...)

到變左普遍通學既樂器...再到宜家要學一D講左我識條鐵既樂器...

老實講...我真係有點汗顏...

究竟要走前幾多步呢?


星月係沙士之後一年出世...入學競爭未有咁激烈...

個陣我只係報左一間幼稚園...

完全唔擔心幼稚園唔收...只係需要考慮讀上午定下午既問題...

到十四年後...

星雨就不得不認真諗一諗...

眼見媽媽谷有兩胎既媽媽分享第一胎報讀幼稚園既辛酸...

令我心思思想為幼稚園舖路同星雨報讀PLAYGROUP...

不過...同我既妹妹討論過一輪...

決定唔報...讓星雨自由發展啦...開開心心咁享受BB時期...

萬事就入讀幼稚園再算啦...

 

好多人會覺得PLAYGROUP可以幫小朋友增廣見聞...

等小朋友早少少接觸新事物...學多少少...

等小朋友唔會咁怕陌生人...唔會咁痴身...

要接觸新事物一出街就得...我覺得可以慢慢來...

怕陌生人只係一時...小朋友好快可以適應...

要痴身只係頭幾年...遲下你想痴就只有回味啦...

我只要星雨行自己要行既路就算了...


同月同日出世谷...

有人未學爬先學行...有人已經認到顏色...有人已經識得叫爸爸媽媽...

個個小朋友係有唔同發展...唔需要去比較邊個叻D...

早發展唔一定叻過人...遲發展又唔一定差過人...

相信自己既BB喺自己發展路上會一直進步...從旁去協助就好了...

既然決定一手一腳湊星雨...當然要包埋教啦...

日常生活細心指導...基本既禮儀同認知能力應該不成問題...

同星雨去下街去下公園接觸下其他小朋友...自自然然發展社交能力...

每日抽時間同星雨講下故事...唱下歌仔...星雨一樣可以慢慢學習...

容我成為星雨身邊最信任既伙伴...伴隨住星雨慢慢長大...

我堅信世上沒有一套一定得既育兒方法...只有尋找出自己一套既育兒方法...

自己點教...自己感受...自己承受...



付出時間去陪伴星雨...我覺得好重要...

從出世到番幼稚園前建立既親子關係...將來好有用...

面對住競爭超大既教育制度...我們只能默默接受...

一番學就要開始有爭拗...有強硬...有磋商...有討價還價...有妥協...

每一個考驗絶對會為親子關係帶來一個又一個衝擊...

願我倆最後能一一安然渡過...繼續我倆的親子關係...

 

唔係要否定PLAYGROUP既存在價值...

報唔報讀PLAYGROUP 只係我自己個人選擇...我始終想日日痴住星雨...

讓星雨可以無憂無慮咁笑...

 

 

FACEBOOK 專頁 : https://www.facebook.com/mrmoon.renelee

INSTAGRAM ~ MRMOONMOON



聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

arrow
arrow
    全站熱搜

    月兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()