大小姐升上中學...我倆已經擔心反叛期...

自己年青過反叛過...好明白到時到候自己想長大...

想得到人認同...想自己有話事權...

樣樣事想自己攪掂...唔需要其他人幫...

屋企人係唔會明白我...只有朋友明白我...


自從二小姐出世...大小姐其實已經有無聲無息既變化...

有時會感覺她對妹妹有點關心...

有時會感覺她對我倆有點厭煩...

開始覺得她不像以往咁聽教聽話...經常駁咀...

一言九鼎...激到我倆一肚火...

對我倆既決定抱有懷疑...寧願去撞板...唔願去相信我倆...

只要係我倆既意思就不惜一切去唱反調...務求要對着幹...表達我有自己既諗法...

經常我倆講一句就駁足九句...唔會理我倆講得岩唔岩...真係嘔血...


中三學期一開始...我倆已經關心大小姐會選修既科目...

大小姐打算選修商科...不過...以我倆認識既她...並不適合選修...

細問之下...原來...大小姐係同高年級姐姐討論過而決定...

當我倆再追問落去...你知唔知讀咩架?你知唔知之後點行架?

樣樣答唔知...咁點放心俾你自己決定...

我倆提出選科要考慮既因素...

大小姐就表現出一副不耐煩既樣子...咀面令人討厭...

面對住大小姐既態度...我倆就連珠發炮...

最後...不歡而散...


大小姐正值學習獨立思考既時期...有着好多想法...

不過...因為她既想法未見周詳...好多時會被我倆否定...

一個又一個既否定...令到我們既關係變得緊張...

 

大小姐的反叛期唔知幾時會完...

我倆只有改變策略應對大小姐...

我倆要互相提醒大家...唔好讓大小姐產生憎恨...

用商量形式去引導大小姐說話...讓大小姐知道我倆會尊重她既意見......

放下父母既威嚴...多聆聽大小姐說話...讓大小姐表達自己意思...

等大小姐唔好因為怕我倆而唔敢講...

有時越壓迫就越反抗...後生過就一定明...

我倆要多點鼓勵大小姐...讓大小姐肯定自己既價值...

等大小姐知道我懂得欣賞她...

講到底...我倆是很愛她...

在我倆心目中...星月叫做聽教聽話...

現在的她只是經歷反叛期...想自主...想獨立...

我倆只是得她長大...

回想起大小姐小學開學...一個細小的身影背住沉重的書包...

我曾經以為六年小學生涯好漫長...

原來...小學生活轉眼就過去...

一上中學...大小姐已經慢慢唔再需要我...伴讀書僮的日子靜悄悄咁結束...

從前我會諗幾時可以甩身...不過...甩左身又覺得周身唔舒服...

趁住大小姐仍然肯我同分享學校生活...我會好好珍惜...

因為...唔知幾時...大小姐就會收口...

 

經過一次又一次跪地餵豬乸...

大小姐終於肯開口同我倆講下對選修科既想法...

我倆明白她想自己決定...

只係...我倆諗得比她多...

希望她能讓我倆比少少意見...讓她可以諗得周詳少少...讓她再仔細諗諗再決定...

二月二十六日...試選表已經交左...選修科已經暫定了...

最後未有選擇商科...選左一文一理...

而真正選科表會係三月大測後提交...俾同學仔有一次機會修改意願...

正好讓大小姐睇下測驗成績再決定...

書係大小姐自己讀...我倆只能夠提供意見俾大小姐做一個參考...待大小姐做最好決定...

 

 

FACEBOOK 專頁 : https://www.facebook.com/mrmoon.renelee

INSTAGRAM ~ MRMOONMOON



聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

arrow
arrow
    全站熱搜

    月兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()